piątek, 1 grudnia 2006

przypadki chodzą po ludziach/ wizyTUjąca GALERIA/magazyn sztuki

akryl na płotnie + znaczki(5,5mm)x250
29.11 w wizyTUjącej GALERII na Bema 65 w ramach wystawy "Magazyn Sztuki"pokazałam mój nowy projekt - zrealizowany dzięki wsparciu Galerii (dzięki wielkie jeszcze raz!). Ponieważ większość powierzchni wystawienniczej była już zajęta, postanowiłam wykorzystać przychodzących na wernisaż gości jako tło dla mojego obrazu. Każdy z gości losował znaczek, na którym znajdowały się tytuły i fargmenty artykułów opisujące mniej lub bardziej dramatyczne historie różnych ludzi. Wyjęte z kontekstu (fakt, super ekspress, portal o2, pudelek, gazeta wyborcza, rozmowy podsłuchane w pociągu) nabierały nowego sensu. Stawały się tylko "przypadkami", które mogą zdażyć się każdemu, bez względu na to czy jest to Barbara Komar (55 l.) czy Britney Spearce.
Punktem odniesienia był obraz ze znaczkiem - tytułem projektu (patrz foto)
Moj obraz rozszedł się do domów = przypadki dalej chodzą po ludziach.










































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Observers

olazbloku on Facebook